Dostava in vračila

PODATKI O DOSTAVI

Dostavljamo z dostavno službo DPD. V primeru, da vas ni doma se lahko dogovorite, za prevzem paketa v izbrani poslovalnici Pošte Slovenije ter Petrola. Naročnik bo obveščen o predvidenem 1-urnem časovnem terminu dostave.

Plačilo po povzetju oz. ob prevzemu izdelkov vam omogoča, da izdelek plačate šele, ko vam ga dostavijo na dom. Plačali ga boste ob prevzemu z gotovino ali kreditno kartico (s plačilom kreditne kartice vam bo DPD zaračunal provizijo).

Poštnina v Sloveniji za plačilo po predračunu je 4,50€

Poštnina v Sloveniji za plačilo po povzetju je 5,70 €

Vsa naročila oddana do 12. ure na delovni dan bodo odposlana še isti dan, če so izdelki na zalogi. 

Predvidena dobava za izdelke na zalogi je 1- 3 delovna dni od dneva naročila.

Za izdelke, ki so na zalogi pri dobavitelju pa 3-7 delovnih dni, odvisno od dobavitelja.

Med vikendi in prazniki se paketi ne dostavljajo.

Poštnina nad 34,90 € je brezplačna.

Trudimo se, da so paketi pri vas kar se da hitro.

INFORMACIJE O VRAČILIH

Uporabnik (kupec) ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Trgovcu na kontaktni elektronski naslov narocila@illi.si, sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov Trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov Trgovcu.

Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu najkasneje v roku 14-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec). Če je poštni paket, s katerim je uporabnik (kupec) prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri DPD Slovenija.

Za vrnjene izdelke Trgovec uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon, morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se uporabniku (kupcu) ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska izvrši Trgovec na osebni oz. transakcijski račun uporabnika (kupca).